What I need to do?

Alhamdullilah.. finally siap blog tuk company aku. Dah dua minggu aku kerjakan, now korang tengoklah sendiri hasil kejadian teknologi manusia pada hari ni. www.ticket2perhentian.blogspot.com
Hari ni aku bukan nak cakap pasal blog yang baru aku siapkan ni. Bak kata kawan aku, past is past. Entahlah aku pon tak tau nak mula kat mana. Tengah aku kelam kabut siapkan blog itew, kawan aku time study kat USM dulu call aku. Katanya "yoe, ko buat ape2 yang patut kuarkan pic aku kat blog palat2.." huh? motif?
Utk pengetahuan korang suma, time kiteorg study kat USM dulu, kami ader buat satu blog group. Sape2 pon blh buat posting as long as group member. So, blog ni kiteorg namakan sipalatpalat.blogspot.com. camnilah rupanya:


so suma story mory kami time study dulu kami sumbat kat dalam ni. tadi member aku call and buat permintaan yang agak susah bagi aku dah ahli palat2 sekalian. katanya kita semua dah kerja dan punyai kerjaya tersendiri yang memerlukan suatu penghormatan yang tinggi. katanya lagi, dia dah delete suma social web yg pernah dia sign up dulu. tp yang penting aku maintain ngan FB, PR, Tag, FS dan segala macam lagi secial web yg aku join. motif?? nak dapat kenalan yang macam aku dapat sekarang. Everything started from there. nway balik citer tadi, sekarang dia pon dah bergelar pensyarah kat IPTS dan aku lak jadi manager kat sini... member2 lain lak ada yg dah jadik accountant and pakar entah apa2 entah. So, nak tak nak blog ni perlu dihapuskan untuk melupuskan bukti2 keghairahan masa lalu... lagi kata kawan aku, past is past. pening aku memikirkan pasal ni. aku janji ngan dia, aku akan buat sesuatu untuk itu. Perlukah kita melenyapkan semua kenangan masa lalu demi kepentingan masa depan?

p/s: bot aku nyaris2 nak terhumban akibat kederasan arus sungai kuala besut tadi. nasib baik kami cepat bertindak. kenapa perlu ada nasib baik?

0 Perasaan:

Post a Comment