Happy New Year

Asslamualaikum.
Happy New Year guys.

Fuh.. lega dah balik opis. tapi xder ape pon yang boleh membantu. Yang penting everything gonna be okay.
Last few days aku spent my time kat umah member yg baru kenal... baru ja kenal last week. Kat mana tu, korang takyah lah taw, nanti ader ja orang makan hati. hehe. So, dalam dok lepak2 umah dia, taulah aku dat he is one of the personal blogger and follower for few blog. He showed me several of blog that he been followed. Showed me this and showed me that.

So, sempena 1st January 2010 nih.. naiklah semangat aku nak aktivate balik menulis blog. Bisalah tak nak kalah beb. Walaupun aku tak suka berazam pada tahun baru, tapi aku berazam dan berharap dapat penuhi keperluan batin blog aku untuk tahun ini. Harap2 bukan cam tahun lepas, bila dah buat.. main tinggal ja. Dengan semangat yang membuak-buak ni, aku dah buat sedikit transformasi dan anjakan pradigma terhadap konsep dan content kat blog aku ni. Time aku blaja kat uni dulu, lecturer aku cakap rebranding dan repositioning... so, nilah yang aku buat kat blog aku.

Sesuai dengan peralihan profession aku daripada seorang pelajar uni kepada boatman, aku pon dag rebrand blog ni dengan header baru iaitu daripada Kaki Nota Aku kepada A Boatman's Story. Begitu juga url aku dah  repositioning kepada speedboatman.blogspot.com sesuai dengan content yg aku akan utarakan. Aku harap, pasni korang enjoy ngan citer2 aku.

cheers.
yoe

0 Perasaan:

Post a Comment